WOW!!!

Rubriken syftar på er som fortfarande väntar på ett inlägg från mig, och faktiskt går in på den här sidan ibland för att se om det har hänt mig någonting nytt. Jag antar att det kommer att bli er reaktion när ni ser detta, för nu har det faktiskt gått exakt 2 månader sedan jag skrev sist... Jag är VERKLIGEN dålig på att blogga. Men man måste ju försöka...

Idag kommer min lilla kusin Oscar hem till oss, han ska sova över här. Annat som händer är att jag var vid Technix, en affär som skulle invigas idag, för att köpa en ny mp3-spelare, men vad händer, affären öppnar inte!!! Störande, störande... Jag missade min sovmorgon på grund av detta.

Det blir väl allt jag skriver för idag, men jag återkommer så snart som möjligt, vilket inte är två månader... Typ imorgon, menar jag då :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0