Long time no see...

Det har gått ett tag sedan jag skrev nu... Okej, inte ens en vecka, men det känns som en evighet för mig då jag har haft fullt upp. Eftersom detta var sista hela veckan med lektioner så har jag haft två prov samt en redovisning. Det känns som att det har varit både en bra och en dålig vecka... Det var jobbigt att plugga inför proven, men när vi sedan fick tillbaka dem idag kändes det som en riktigt bra belöning :D .

Idag kom min lilla kusin Oscar på besök! Han är så söt, och vi har kommit på att han låter som rymdvarelsen i "Lilla Kycklingen" när han försöker prata.

  Oscar?

Vad gulligt det skulle vara att sy en maskeradkostym som Chippen (rymdvarelsen). Med randiga små ben och ett extra öga :P . Jag vill sy en sådan... Om jag nu skulle kunna sy. Tråkigt, tråkigt att jag inte kan det...

Oscar skrämde ihjäl en av mina katter också. Hon gick och gömde sig under min säng för att hon var så rädd, och hon brukar (nästan) aldrig gå dit annars.

  Min livrädda katt Tiger (som inte är så livrädd just här)

  Om Tiger ska vara med på bild, måste Skrållan också få vara det... Annars är det inte rättvist :P . Om ni undrar är det mitt finger som är i vägen längst ned i bilden.

Vill ni se en bild på mitt rum? Tänkte att nu var en bra tid att passa på, eftersom jag har städat på grund av att vi fick gäster... Men du får ni vänta ett litet tag... Måste ta bild först, och ladda upp på datorn. Återkommer om ett par minuter med en färsk bild av mitt "vackra" rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0