LOV!!!

Ojojoj, vilken dålig bloggare jag är... Jag har inte skrivit ett riktigt inlägg på jättelänge känns det som. Det är ofta så med mig. Jag bestämmer mig för att påbörja någonting, sedan fullföljer jag det inte. Som nu, alltså. Startar man en blogg ska man skriva i den... Det verkar inte ha gått in i min hjärna :P .

En liten update om vad som hänt sedan sist:

- Jag har fått sommarlov!!! Kan det bli bättre? I onsdags förra veckan begav jag mig till skolan för den allra sista dagen innan sommarlovet. Vi fick tårta (vilket jag inte ville ha) och sen satt vi bara där och väntade på att få gå till aulan för uppträdanden och sådant. I aulan var det folk som sjöng (lärare, bland annat :P ) och så delades det ut stipendium... Och med min otur fick jag såklart ett stipendium för mest närvarande elev... Nu kanske ni undrar varför jag tycker att det är otur. Jag hatar nämligen att gå upp framför folk oförberedd. Detta har då naturligtvis hänt 3 år i rad... I 8:an fick jag och Sandra ett diplom för ett repotage om spöken som vi hade gjort ( går att ses här, inte så bra, men vi var 14 år :P ). I 9:an fick jag också ett stipendium... Visst är det kul, och jag skulle inte tacka nej om jag visste det innan, men jag får typ scenskräck när det kommer så plötsligt...

- På midsommarafton kom Angelica, Michelle, Sandra och Zandra hem till mig för att spela spel. Vi började med Let's Dance, som jag har vunnit i en tävling på Internet. Det var jättekul i början, men efter ett tag blev det lite långtråkigt... Då körde vi Tjejsnack istället, vilket var ganska trist, eftersom ingen fick några roliga utmaningar som "Ät en tesked tandkräm"... Det har hänt mig tidigare, och jag rekommenderar det inte :P . Till sist körde vi Singstar, vilket man aldrig kan tröttna på... Jag vet inte hur jag har lyckats bli så bra på det, men jag kör på mitt egna påstående att ju bättre man är på att sjunga, desto sämre är man på Singstar... För jag sjunger verkligen inte bra :P .

Det var väl de stora grejerna som hänt. Nu ska jag bege mig iväg för att träffa Sandra. Vi ska först lämna lite böcker på biblioteket, sedan ska vi till Drottninggatans Bok & Bild för att införskaffa lite pocketböcker. I love to read :D .

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, du är nästan lika bra som jag på att blogga! Fast jag har faktiskt blivit lite bättre :D

2007-07-02 @ 08:57:22
URL: http://aangeelica.blogg.se
Postat av: Erika

Hehe, jaa... Fast nu har jag faktiskt varit i Norrland i 5 dagar, så jag skyller på det :P . Jag är sommarlat!

2007-07-03 @ 21:17:22
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0