My room...

... looks like this:

  En bild från dörren...

  Den ena av mina färgkoordinerade bokhyllor

  Den andra av mina färkoordinerade bokhyllor!

Så, det var väl kul :P . Som ni ser har jag ett väldigt blåvitt tema i mitt rum... Varför vet jag ej... Jag gillar inte den färgkombinationen mer än någon annan egentligen. Men så är det i alla fall! Som ni ser är det fortfarande lite stökigt i mina bokhyllor (sneda böcker/oordnade prydnader) men det löser sig väl någon gång :P .

Det här var väl riktigt duktigt gjort av mig?!! Jag skrev två gånger med bara några minuters mellanrum. Jag var ju tvungen att ta ikapp mina dagar av förlorat bloggande... Dumma skola! Jaja, vad är en bal på slottet...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du har iaf någon förkombination i ditt rum.. Mit rum består mest av slumpmässigt införskaffade grejer utan någon egentlig tanke bakom :P

2007-06-16 @ 12:02:52
URL: http://californiawhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0