Skor...

Det är inte roligt med prov... Idag gick jag upp klockan nio endast för att plugga fysik. Jag känner mig väldigt oengagerad. Jag läser, men förstår ingenting. Det känns hopplöst, och jag väntar fortfarande på den stunden då allting klarnar för mig. Om min plan fungerar kommer jag att förstå allting snart, men jag följer ju aldrig mina planer så det är väl för mycket att hoppas på :P .

I fredags kom några av min lillebrors kompisar hem till oss, eftersom han hade haft ett bowlingkalas och de skulle "varva" ner lite... Varva ner och varva ner... De var väldigt mycket uppe i varv enligt mig. Jag struntade därför i att plugga, och tänkte att jag hade massvis med tid över... (Om det var någon som inte förstod min anledning till varför jag struntade i att plugga, så spelar det ingen roll... Jag hade egentligen inget skäl :P ). Den där tiden försvann då vi fick gäster igår, också till följd av min lillebrors födelsedag.

På kvällen igår såg jag och Amanda på "The Village". Den började riktigt bra, och intrigerna tätnade... Slutet var en stor besvikelse, men det kan ha berott på att jag är blond (och min syster också...). Vi roade oss under tiden med att ta foton med mobilerna, och jag lät henne stå modell för några av mina skor. Här ser ni resultatet:











Don't mind me on the pictures... Det var meningen att vi skulle se konstiga ut på båda, men min kära syster svek mig på den ena... För hon ser konstig ut på den andra :P (haha).

Nu måste jag verkligen fortsätta plugga fysik. Jag har i och för sig sovmorgon imorgon, men jag vill inte gå upp tidigare bara för att studera. Det kommer inte bli så i vilket fall som helst... Jag kommer bara ta längre tid på mig med allting annat, så jag inte hinner plugga. För övrigt kommer ingenting fastna i min blonda lilla hjärna vid den tiden på dagen (natten).

"Så synd att jag skall dö när det finns så mycket kvar för mig att läsa."
Marcelino Menendez y Pelayo

Med detta menar jag att jag inte orkar plugga något mer...

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa, dom flesta ser nog vem som e skönheten i familjenXD meen, har jag något smink på mig?

2007-06-18 @ 19:50:16
Postat av: Erika

Tror inte det... Vad är det för nån fråga, förresten :P... Har jag något smink på mig? Borde inte du veta det själv, blondin.

2007-06-19 @ 13:48:52
URL: http://blond007.blogg.se
Postat av: Amanda

Meeh, ursäkta mig då..,

2007-06-19 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0