Soligt

Idag var det riktigt varmt ute, vilket var ganska skönt eftersom jag var ledig då treorna tog studenten. (Annars hade det bara varit deprimerande om jag hade behövt gå i skolan när det är fint väder).

Jag var i Heron City ett tag idag, och allt jag gjorde där var åt egentligen... Sedan åkte jag ut till Djurgården tillsammans med Sandra och Zandra. Där var det ännu varmare, trots att klockan hade hunnit bli fyra på eftermiddagen! Vi hade i alla fall köpt med oss brieost och kex, och jag köpte en Loka med smak av Vildäpple (den smakar cider), så det kändes riktigt somrigt att sitta i gräset och ha picknick. Efter det solade vi vid vattnet... Någon solbränna har jag inte märkt av ännu, men jag blir alltid röd innan jag blir rödbrun :P .

Här är några bilder från idag (den på mig är inte särskilt smickrande, men som tidigare inlägg visar blir jag inte särskilt fin på bild :P )

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0