Talang 2007

Rätt vinnare, enligt mig... Men hur klantigt var det inte av Peppe Eng att visa vem vinnaren var, och sedan ha en lång konstpaus när alla redan visste vem som vann. Han måste väl ha märkt att han gjorde fel? Zillah & Totte var i alla fall värdiga vinnare, och min snart 9-åriga lillebror var väldigt imponerad.
Citat:
Lillebror: - Det är ju apan som har talangen.
Jag: - Det är väl tjejen som har all talang?
Lillebror: - Men det är ju apan som är rolig...

Varför samtalet fortgick på detta sätt är eftersom han inte fattade att det var Zillah som buktalade... Jag undrar vad han trodde att talangen var :P .

Idag hade jag planerat att skriva en stor del av uppsatsen i Samhällskunskap som ska lämnas in nästa vecka. Naturligtvis blev det inte så, utan jag gjorde annat. Jaja, har ju imorgon på mig också... Det går nog bra.

Just nu är jag lite upptagen med att oroa mig för hur det kommer att gå på dansuppvisningen på söndag. Detta mest eftersom jag måste ha en illgrön tröja på mig, vilket bara förstärker min blekhet, och sminka mig som en galning. Så om ni ser någon med svart ögonskugga på ena sidan av ansiktet och en väldigt grön tröja på tunnelbanan, så är det antagligen jag... Tyvärr.

Nej, nu ska jag nog fortsätta "studera" lite. Jag verkar inte hitta någon koncentration idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0