McDonald's

Jag kom på att jag har glömt att skriva att jag har fått jobb på McDonald's! Inte ett drömjobb direkt, för det är ganska stressigt, och jag har väldigt ont i benen nu efter att ha jobbat, men det är definitivt värt pengarna :) . Inte som att dela ut tidningar direkt, då man får 50 kronors lön för tre timmars slit...

Förutom att jag har jobbat idag har det väl inte hänt någonting mer intressant. Eftersom det är lördag kan jag väl gissa att det inte är någonting bra på TV heller, men jag ska inte ge upp hoppet innan jag har kollat tablåerna :) .

Kommentarer
Postat av: Alex

Shit, får man ta så dåligt betalt ens :| 50 spänn för att dela ut tidinar i tre timmar, 17,5 spänn i
timmlön :|

2007-11-10 @ 19:26:42
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0