No excuses!

Nej, jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag, för jag har själv valt bort det på grund av lathet. Ni får väl skylla er själva om ni får abstinens när jag inte skriver (okej, överdriver väldigt mycket, två personer har varit inne på bloggen idag :P ).

Well, well, stressad är mitt namn. Har lite prov här och där, samt flera inlämningsuppgifter... Inte så kul som det låter, alltså jättehemskt :P . Fysik- och matteprov under loppet av fem dagar är inte min högsta önskan, om jag ska uttrycka mig så...

Nu ska jag i alla fall ta lite mellis (te och riskakor) och spela "The Sims 2". Har blivit beroende av det igen, och nu har jag en släkt där alla har namn som börjar på J. Jag har till och med gjort en lista på cirka 200 namn där jag bockar av eftersom fler simmar tillkommer :P . Jag vet att jag är lite konstig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0