Spinning och shoe-searching

Imorse vaknade jag 9.50, för att en halvtimme senare gå mot tunnelbanan. Jag skulle nämligen på spinning hade jag bestämt. Jag tvekade jättelänge innan jag verkligen gick upp, för jag visste inte om jag orkade spinna idag, men till slut var jag duktig och spinnade i alla fall. Sen blev jag trött, men det kanske inte var så konstigt :P .

Efter spinningen åkte jag till T-Centralen för att leta efter ett par skor som jag har sett. Det är ett par varmfodrade stövlar, som har quiltat skaft, men jag har bara sett dem i grå-beige och jag vill ha i svart! De är typ slut i svart, och det gör mig arg, ledsen och irriterad, för när man som jag är väldigt kräsen när det gäller skor hittar ett par man tycker om vill man inte ha några andra... Så om ni hittar några sådana i storlek 41 (jag vet, stora fötter :( ) så säg till mig... Snälla!!!


Nu ska jag nog spela "The Sims 2" och sedan skriva lite på min uppsats till trafikkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0