Study, study, study. Must be funny in the smart man's world...

Jag bara pluggar, och pluggar, och pluggar känns det som... Hela mitt liv går ut på att det ska gå bra i skolan. Igår var det fysikprov, som jag har tjatat väldigt mycket om att det ska vara skönt när det är över... NOT! Nu har jag istället matteprov på tisdag och en massa andra uppgifter som jag inte ens orkar tänka på.

Värst av allt är väl att jag ska till skogen på tisdag med biologin. Jag hatar skogen och alla kryp som bor där... Jag har fobi för insekter och liknande, och klarar inte ens av att nudda flugor eller myggor, utan måste blåsa bort dem om de sätter sig på mig... Om de skulle hamna på något ställe dit jag inte kan blåsa, exempelvis i håret, skriker jag och springer/ruskar på huvudet tills krypet är borta. Jag hoppas verkligen att alla insekter är borta för det här året, för jag vill inte framstå som konstigare än jag redan gör inför alla andra :P .

Ikväll ska vi hem till min farmor och farfar, och det ska bli jätteskönt att slippa studerandet för ett tag... Även fast jag, som ni kanske märker nu, inte pluggar oavbrutet :P . När man ska dit får man även en anledning att klä upp sig lite och ha på fina skor... Det får bli invigning för mina silvriga skor som kostade 150 kronor. Jag har ju haft dem en gång, men det gills inte för jag hade en säck på mig och var statist.

Imorgon blir det spinning och lite mer pluggande :) .

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha då är alltså skogsmulle ett extremt bra smeknamn :P Eftersom han ska ha ut er i skogen liksom :P Haha

2007-10-21 @ 13:41:29
URL: http://californiawhite.blogg.se
Postat av: Erika

Ja :P
Fast nu åkte vi ju inte till skogen den här veckan... Han kanske längtade så mycket till i tisdags att han flyttade till skogen och säger att han är "sjuk"... Jag vet, dålig humor :P .

2007-10-27 @ 15:02:21
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0