Jag snurrade åt vänster!!!

Idag hade jag dans, och som rubriken säger: "Jag snurrade åt vänster!!!". För er som inte minns så skrev jag förra veckan om hur det var helt omöjligt för mig att snurra åt det hållet... Men idag gick det perfekt, och jag var faktiskt den enda (ursäkta skrytet) som läraren inte hade något klagomål på. Hon sa att jag snurrade perfekt, men ramlade ibland och då stannade jag upp och funderade vad som gick fel, och sedan gick det mycket bättre... Egentligen stannade jag bara upp för att jag blir så yr när jag gör piruetter, men hon sa att det var mycket intelligent av mig att stanna upp och tänka, så vem säger emot :P .

Nej, nu ska jag sluta skryta och gå och se på "Blades of Glory". Jag tänker tvinga hela min familj att titta på den, vare sig de vill eller inte... Muahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0