Jobbintervju...

... om en timme och femtio minuter. Nervöst!!!

Jag har förberett mig lite på vissa frågor som sägs vara vanliga, men jag vill inte öva in svaren för mycket. Jag ska låta spontan hade jag tänkt... Har i alla fall valt ut kläder, duschat och är på väg att sminka mig snart. Om jag inte får det här jobbet vet jag inte vad jag gör. Då kommer jag nog aldrig få ett jobb, så förberedd som jag är nu :P .

Nog om det, idag hade jag även tänkt städa mitt rum, vilket behövs... Jag har inte haft tid med det på ett tag, då jag har haft mycket skolarbete att göra, men idag så ska det bli av, för jag kan inte koncentrera mig på annat när det nu är så stökigt! Så dammsugaren ska definitivt fram ikväll...

Annars hade jag tänkt börja skriva på en uppsats till trafikkunskapen idag. Den ska handla om ett valfritt ämne som har med trafik i allmänhet att göra: bilar, flygplan, människan i trafiken, miljö... Vad som helst alltså! Jag har några idéer om vad jag ska skriva om, men vad det blir beror helt på hur mycket fakta jag kan hitta om de olika sakerna.

Nu måste jag verkligen fortsätta förbereda mig, ska åka om en och en halv timme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0