McDonald's

Nu är jag hemma från dansen, och har ätit lite... Jag vet inte vad det var med mig idag, men jag kunde inte snurra åt vänster. Det blev lite Zoolander-aktigt till slut, för det gick verkligen inte. Först var det för att golvet var så halt att jag nästan halkade, men sedan blev det någon slags blockering i hjärnan. Jag kunde inte snurra åt vänster resonerade den, fast någon annanstans i mitt huvud sas det: "Men det är klart att du kan"... För det är klart att jag kan om jag bara vill, herregud, jag har snurrat tusentals gånger åt vänster...

Men nu var det inte piruetter åt vänster detta skulle handla om, utan McDonald's. Jag var nämligen på gruppintervju på McD Globen förra veckan, och idag fick jag veta att jag kommer få gå på en andra intervju nu på lördag... Nervöst är väl det minsta man kan säga. Jag har aldrig varit på en arbetsintervju förut, men jag har fått det goda rådet av Zandra att acceptera dricka om man blir tillfrågad... Det låter vettigt, så det är det jag har förberett mig på hittills: Att tacka ja till dricka.
Nu är det väl bara att hoppas att det går bra...

Tips välkomnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0