Missnöjd

Intervjun gick inte så bra som jag hade velat. Det kändes som om jag var världens tråkigaste person, och inte ens jag själv hade velat anställa mig. Jag får i alla fall besked nästa vecka, vare sig de väljer att anställa mig eller inte...
Har börjat skriva på min uppsats lite idag, och jag har bestämt att den ska handla om varför Sverige fick högertrafik och hur det har påverkat sättet vi kör på idag. Inte så jätteintressant, men det mest inspirerande jag kunde komma på.

Nu är jag lite uttråkad, så jag tänkte visa min drömgarderob om ett tag... Måste bara leta upp lite plagg som jag vill ha först, det enda jag kan komma på nu är min drömtopp. Men snart så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0