Soon I'll be dancing...

Jag längtar till dansen... Bara så att ni vet :P . Idag har jag inga akuta skolarbeten, så jag kan slappna av lite och då brukar det gå bättre på dansen.

Idag hade jag kemiprov, och det gick nog helt okej, fast jag vet om några fel jag har gjort (för jag kunde inte motstå att kolla i boken efteråt för att se hur det egentligen var). Efter det hade jag trafikkunskap och där hade vi ett vägmärkestest där jag och Angelica fick 9 av 10 poäng... Weii!!!

Nu hade jag tänkt spela "The Sims 2", för jag är uttråkad och vill inte plugga just nu.

Kommentarer
Postat av: zandra

Kul för dig som inte har historia imorrn :/ Suck, jag hatar verkligen benkt :(

2007-09-27 @ 18:11:22
URL: http://californiawhite.blogg.se
Postat av: Erika

Jaa... Jag förstår hur du känner det. Egentligen borde jag plugga, eftersom jag har svenska, biologi, kemi, trafikkunskap och fysik till nästa vecka, men jag kan ändå inte koncentrera mig :P .
Lycka till med historian... Det låter faktiskt riktigt jobbigt :( .

2007-09-27 @ 21:29:44
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0