Top Model STHLM

Tänker min mamma tvinga mig att kolla på. Visst, Top Model är jättekul, men den svenska är inte ens i närheten lika underhållande som den amerikanska versionen... Och nu har de dessutom döpt det till Top Model Stockholm. Varför? Vad är grejen, liksom (för att citera någon från "Hey Baberiba")... Det är ju fortfarande folk från hela Sverige, eller? När det hette Top Model Sverige var det en tävling inom Skandinavien. Jag förstår ingenting, och kommer nog inte att bli klokare ikväll efter att motvilligt ha sett programmet.
Fast vad väljer man: plugga trafik eller titta på TV?

Ni märker ju redan nu mina prioriteter... För jag kan tala om att jag inte har mina studeringspapper liggande vid datorn :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0