Vikarie :(

Såklart är det vikarie på dansen, bara för att jag längtar extra mycket efter det den här gången. Jag hatar i alla fall när det är vikarier, efter som de alltid tvingar oss till att göra armhävningar och hemska kombinationer som inte har någonting med jazzfunk att göra överhuvudtaget... Så jag skippade dansen idag, och tar igen lektionen nästa vecka. Det blir alltså två timmars dans i rad nästa torsdag, men jag gillar verkligen min lärare :P .

Nyss försökte jag ladda ner spel till min grafräknare, men jag orkade inte läsa hur man skulle göra, och jag var tydligen för blond för att lista ut det själv så jag struntade i det. Däremot läste jag att man kan skicka program från grafräknare till grafräknare... My, om du läser det här: Var beredd på att jag kommer vilja ha ditt Snake :P .

Jag kom på att jag vill ha te nu... Fast vi har bara hallonte hemma, och det har jag tröttnat på. Eller, vi har typ 8 tesorter, men alla andra är tråkiga/äckliga/har jag tröttnat otroligt mycket på. Jag vill ha mitt äpple och kanel-te...

Kommentarer
Postat av: zandra

Kinkig X)

2007-09-28 @ 08:29:15
URL: http://californiawhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0