Klar!

Äntligen klar med psykologin, efter en liten paus för American Idol... Jag vet att det låter som om jag tar jättemånga pauser, och det stämmer, men jag kan inte koncentrera mig annars :P . Ska nu ta och fortsätta med medicinen, sedan blir det nog läggdags. Jag är redan jättetrött, så det är inte ett så bra tecken... Det kommer bara sluta med att jag blir pigg igen och sedan inte kan sova. Typiskt mig, alltså!

Ha det bra, ska fortsätta vara duktig och blogga imorgon också. Hoppas att ni blir glada nu, mina kära två läsare!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag blev oxå klar med psykologin efter flera timmar(inklusiv massa pauser där imellan :P)

2008-04-23 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0