NP, bio, städning, plugg...

Rubriken sammanfattar min dag ganska bra : ) . Dagen började med nationellt prov i Engelska B, vilket gick sådär... Hade ingen inspiration överhuvudtaget, men får väl se hur det blir bedömt.

Efter att ha slutat "rusade" jag, Louise och Sandra (medföljda av Zandra) för att se "27 Dresses" klockan 12.30. Vi hann, gott och väl, och filmen var precis så bra som jag trodde :D . Slutet var precis i min smak.

Direkt när jag kom hem fortsatte jag städa mitt rum eftersom vi får gäster på torsdag på grund av att jag blir gammal 18-åring på fredag... Eller som man kan beskriva det enligt Sandra: Bara två år kvar till 20, vilket är hälften av 40 så du är nästan i medelåldern. Panik!

Jaja, tog i alla fall en paus och satte mig vid datorn, och då ringer de från McD och frågar om jag kan jobba på onsdag. VIlken tid, frågar jag, och de svarar 11-17. Svarar att jag inte slutar förrän klockan tolv och då undrar de om jag inte kan gå tidigare! De måste ha varit desperata om de vill att jag i princip ska skolka för att kunna komma 1 och en halv timme tidigare än vad jag kunde ha gjort... Tackade nej, i alla fall.

Nu sitter jag här och ska egentligen plugga, sen ska jag diska och fortsätta städa. Kul, kul, kul...

Kommentarer
Postat av: Zandra

äh kom igen! Är det ingen annan än jag som ser tjusningen med att fylla 18? :P

2008-04-29 @ 13:21:30
URL: http://californiawhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0