Asos

Beställde lite saker från Asos för en vecka sedan... Har tyvärr inte kommit än, men här är det jag beställde:

En topp - var lite osäker på den, eftersom sömmen var lite tanklöst placerad, men eftersom jag gillade färgerna var jag tvungen att chansa:


Ett par skor -  har inte vågat köpa några vita skor tidigare, men de här var så billiga så det gör inget om jag smutsar ner dem snabbt:


Ett skärp - inte i svart som på bilden, utan ett blekrosa. Det rosavar billigare och dessutom har jag redan ett svart skärp:


Handkräm och fotkräm - behövde ny handkräm (torra händer p.g.a. jobbet) och när man fick fotkräm billigt till var jag tvungen att slå till :P :


Ögonmask - den heter "Puffy the Eye Bag Slayer"... Behöver jag säga något mer?:



Varför kommer det ingen post på helgerna???

Kommentarer
Postat av: nienna

sv: har haft en super dag ;) har vart och shoppat massa idag så kom precis hem. ha det så bra :D

2008-08-15 @ 19:15:23
URL: http://nienna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0