Blodgivning

Glömde förresten att berätta att jag och Sandra var på Södertappen för att anmäla oss som blodgivare i tisdags. Allt var frid och fröjd tills de skulle ta blodprov på mig. De hittade inte ett enda blodkärl, utan de sitter tydligen för djupt! Jag får alltså ge blod, men det är fysiskt omöjligt för mig... Inte undra på att de behöver fler blodgivare om de inte ens kan använda alla som är fullt friska. Om de hade varit lite innovativa hade de kunnat få ta blodprov från mina fotknölar, för där har jag mystiskt stora blodkärl. Fast det kanske ni inte ville veta. Nu fick ni veta det i alla fall :P .

Trevligt hundrade inlägg det här blev :P . Nu ska jag nog gå och se på "Ebba och Didrik", en av världens roligaste TV-serier :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0