Days

Sitter och kollar på Days. Jag har varit fast i det programmet sedan jag var ungefär 9 år, men jag förstår inte varför. Det är inte direkt som att det är välgjort :P . Intressanta intriger kan man minst säga i alla fall. Just nu är många av karaktärerna fast på en ö där de bor i en exakt kopia av deras hemstad Salem. Det otroligt fantasifulla namnet som manusförfattarna har gett den staden är Melaswen, det vill säga New Salem baklänges.

Min favoritkaraktär just nu är i alla fall Jan. Hon har i några månader haft en kille inlåst i en bur. Shawn, som han heter, hjälpte henne i en svår situation för några år sedan och nu tror hon att hon kan få honom att älska henne genom att hålla honom fången i buren som endast innehåller en säng... Crazy :P . Han har nu lyckats fly, men var med om en olycka. För några minuter var hon på sjukhuset och pratade med en docka som hon passande klätt ut i sjukhuskläder. Hon ska nu döda Shawns flickvän, för då kanske han kommer till Jan frivilligt. Som jag sa, hon är lite galen ; ) .

Måste återgå nu, men det är faktiskt värt att kolla på... Tro det eller ej :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0