Hot...

Varför måste det vara så himla varmt? Lagom är enligt mig jättebra, men neej, tydligen ska man dö av värmeslag. Imorgon och på söndag ska jag dessutom jobba och vi har nästan obefintlig luftcirkulation, så arbetsskjortan kommer nog ta stryk av... hmm, ja, sånt kanske man inte ska prata om. Tur att jag har två skjortor så at jag kan tvätta dem mellan varven :P .

Vill ni veta något roligt? Jag ska vara med i Glamour Stiletto Run. En tävling där man springer i högklackade skor. Det ni :P . Så vill ni se mig bryta båda benen är det bara att bege er till Kungsträdgården den 9:e augusti, alltså nästa lördag. Jobbar ju egentligen, så har bett om ledigt, men har inte fått något ordentligt svar ännu så får väl höra mig för nästa vecka eftersom min chef vanligtvis inte jobbar helger...

Här är skorna jag ska springa i:


Amanda som "mannekängade" mina skor för något år sedan.

Det var de enda som hade tillräckligt hög klack för att uppfylla kriterierna... Jag kommer verkligen behöva kryckor efter det här, men det är ju lite skoj ändå :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0