S.O.A.P.

Minns ni bandet S.O.A.P. som var populärt under slutet av 90-talet? De hade två hits, vad jag kan minnas i alla fall: "This Is How We Party" och "S.O.A.P. Is In the Air". "Ladidi Ladida" var en annan låt av dem som jag minns att vi vann på Grönan, på deras skivhjul :P . Kom och tänka på dem när jag kollade på Youtube nyss ( om du inte har sett Human Tetris än - gör det nu!) och deras låtar låter faktiskt bra i mina öron fortfarande. Så det är värt att lyssna på dem, trots att första videon är lite halvfånig :P .

This Is How We Party:



S.O.A.P. Is In The Air:



Ladidi Ladida:




Onödigt vetande: På ett kollo uppträdde jag och en kompis på en talangjakt med en dans till "This Is How We Party" och vi sjöng även en egenkonstruerad låt (två olika nummer). Vi kom etta respektive tvåa med dessa framträdanden... Det trodde ni inte om mig, att jag var mycket för att stå framför publik som yngre :P .
Samma koregrafi använde vi dessutom till en Vår Teater-pjäs där vi spelade sjöhästar (?!). Vad vi gjorde mer? Sjöng en låt som vi skrivit texten till själva såklart :P !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0