Velig :P

Var nyss uppe på ICA tillsammans med mamma för att handla middag. Kände mig riktigt stolt över mig själv då jag nästan på en gång gick med på vad vi skulle äta. I vanliga fall brukar det låta såhär ungefär:

Mamma: "Hmm... Vad ska vi äta? Fisk?"
Erika: "Nej, usch. Det är bara gott om man gör det på ett sätt, och det åt vi typ i förrgår."
M: "Jaha, men köttfärsås då, det går fort att göra."
E: "Men det känns så ofräscht när man känner hur det är malt... Jag är inte sugen på det."
M: "Fläskkotlett?"
E: "Jag orkar inte skära det."
M: "Men Erika, du äter ju nästan inget annat, vad ska vi äta då?"
E: Jag vet väl inte. Jag är för hungrig för att bestämma."
M: "Kyckling vill pappa inte äta, för det har vi ätit för ofta, men om vi struntar i det går du med på det då?"
E: "Ja, kyckling är jättegott, men jag är inte säker på att jag är sugen på det..."
M: "Men nu tar vi det. Du är så himla kräsen :P ."
E: "Men jag kan väl inte rå för att allting är äckligt..."


Eller hur, det är väl inte mitt fel? IDag gick jag faktiskt med på fläskkotlett, så jag antar att mina armar är utvilade... Muahaha.

Har ni tips på några goda recept? Gärna något som innehåller kyckling, för det äter jag nästan alltid.

Kommentarer
Postat av: alec

frysta stora kycklingklubbor som man maninerar sen ris och currysås :) eller?

2008-08-15 @ 16:59:27
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

:) varsågod..



skönt att slappa, det är så det ska vara.. vad jobbar du med??

ha det

2008-08-15 @ 17:02:49
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0