Blivande bestseller

Nu när det är Nobeldagen och allt tänkte jag dela med mig av en otroligt bra samling av småsagor. Läs och njut.

" 1. Det var en gång en stor semla som hade en liten lillasyster semla. Och det var två vantar.
  2. Och sen var det en pojke som ville ha en semla och han fick det. Och vet du vad som hände då? Han blev ledsen för han såg ett spöke.

  3. Och sen så var det en flicka som var jättefin. Hon ville faktiskt vara en prinsessa, och det var hon ju redan!

  4. Sen så var det två semlor som ville prata med varandra alltid.

  5. Sen så var det tre prinsessor. Mamma Lena, storasyster Erika och lillasyster Amanda."


Jag förstår att ni känner er väldigt chockade efter denna fantastiska läsning. Vilket sammanhang, och vilken underbar realism det fanns i dessa sagor.

Väldigt bra skrivet för en 5-åring måste jag säga... Not.


Kommentarer
Postat av: mohammed allah

Hej.

Vill informera om att den Bästa mohammed T-shirt konsten är fråm Sverige. Den e skapad av Svenskar och Persier mot islam. Kolla och läs infot på,

http://www.mohammedt-shirt.com

Översätt inte.

2008-12-21 @ 17:15:40
URL: http://www.mohammedt-shirt.com
Postat av: Anna

Imponerad, vilken fantasi och berättarförmåga..! ;p



(haha, jag gick in på bloggen direkt ;))

2010-01-27 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0