1: Äta, 2: Fika, 3: Fika?

Idag träffade jag Sandra, Zandra och Elina. Vi hade inte bestämt vad vi skulle hitta på innan, utan skulle komma på någonting när vi träffades. Naturligtvis tog det ett tag, men jag kom i alla fall på att jag var hungrig så vi åkte till Skanstull för att äta i Ringen. Jag tog nudlar med grönsaker och kyckling... Mums : ) . De andra valde Kycklingspett i jordnötssås, vilket ju också är gott, men jag tror att jag fick lite mer kvalité eftersom min mat var en krona dyrare :P.

Efter att ha ätit upp öppnade vi julklappar. Jag fick ett jättefint ljusfat och ett tillhörande doftljus som jag redan har bestämt ska stå under min tavla med en fallande vattendroppe. Sedan ska jag också ha en blå kruka där, har mamma bestämt :P .

Trots att vi skulle spara pengar tyckte jag att vi skulle gå och kolla lite i affärer, men det varade inte så länge, vilket ledde till att vi gick till McDonald's och tog varsin glass (de andra med chokladsås, jag med kolasås). Där satt vi ett tag och kom inte på vad som skulle hända därnäst (vilket konstigt ord, kan man säga så?), men vi gick i alla fall och kollade på skor och väskor. Obeslutsamma som vi är kunde vi inte bestämma oss för vad vi skulle göra efter det, och först hade jag en idé om att fika, men det lät lite konstigt att våran dag skulle se ut som enligt rubriken... Dagen slutade med att vi åkte hem!
Okej, det där lite konstigt kanske, åkt hem skulle vi ju gjort i vilket fall som helst, men jag menade att vi gjorde inte någonting mer efter att ha kollat i affärer :P .

Nej, nu ska jag nog gå och se på Top Model 2 som mamma spelat in åt mig... Alltid kul att se avsnitten om igen : ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0