Jullov

Har kollat på TV hela dagen. Först Top Model, sedan På Spåret. Jag kan lugnt säga att Top Model är bättre, mycket på grund av att jag känner mig smart jämfört med många där istället för blond i jämförelse med de som tävlar i På Spåret. Att orkestern är jättedålig gör det inte bättre heller :P .

Det märks verkligen att det är lov. Jag har aldrig någonsin gått upp så här sent eller tagit det lika lugnt som nu under lovdagarna. Synd att det snart är över och man måste tillbaka till vardagen... Fast om två veckor är det ju lov igen, så man kanske inte ska känna sig deppig.

Jag känner inte för att jobba imorgon, bara för att jag vet att jag skulle behöva den tiden till att plugga fysik, men det går nog bra i alla fall... Måste fortsätta plugga nu i vilket fall som helst!

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha ja att lovet snart e slut e verkligen inte kul :S känns som om hela lovet bara försvann.. Å de heter faktiskt VTFF inte lov ;):P *hoppas å snö den 25 januari*

2008-01-05 @ 00:10:11
URL: http://californiawhite.blogg.se
Postat av: Erika

Förstår det :P . Men själv hoppas jag på snö där ni ska åka skidor den 25:e, inte snö här i Stockholm under VTFF (ber om ursäkt för att jag kallade det lov, så får det verkligen inte gå till :P ).

Singstar imorgon ska bli kul i alla fall :D !

2008-01-05 @ 20:18:09
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0