McDonald's lockar till sig...

... väldigt mycket folk som beställer small potato och big cola. Utmärkande för dessa människor är att de också ändrar sig under beställningens gång och ser på en som att man är helt dum i huvudet för att man inte förstår när de säger croaffey och inte genast förstår att det är en mellanstor cappucino som de vill ha.

Jag förstår inte varför alla dessa kom just idag och bestämde sig för att beställa av just mig, men till slut blev jag faktiskt ganska bra på att förstå deras beställningar. Så small potato och croaffey är inget mysterium längre : P .

Jag har varit lite duktig idag och pluggat fysik under rasten, så jag känner mig färdig med det för idag. Sista lovdagen vill man ju inte spendera med att plugga heller, så imorgon ska jag, Zandra och Sandra köra Singstar. Jag har redan börjat med att psyka dem, men de verkade inte så påverkade av mina försök... Resultatet lär väl komma under morgondagen : ) .

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag e stenhård, muhahaha

2008-01-05 @ 22:00:22
URL: http://californiawhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0