Tävling: Monki

image35

Ja, det är sant. Hos Alexandra Elfstrand (vars katt Monki är med på bilden ovan) kan man just nu vinna ett presentkort på 100 kronor hos Monki! Alla som vet hur lite pengar jag har just nu förstår min shoppingabstinens... Det räcker inte att jag sliter på McDonald's, för de pengarna måste jag spara. Att vinna ett presentkort skulle därför betyda allt! Att det dessutom är hos Monki skadar ju inte :P .

Önska mig lycka till!!!

(Märkte ni förresten mitt fyndiga ordval? Det här vill ni inte missa... Visst är jag rolig : D )

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till vinsten.
Skicka ett mail till [email protected]
med din adreass så skickar jag presentkortet till dig!!

2008-01-30 @ 22:18:56
URL: http://monkigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0