Snart...

Om cirka 50 minuter ska jag åka för att möta Sandra igen, och vi ska då gå hem till Nike. Har fortfarande inte städat rummet, och eftersom jag har lovat att jag ska göra det idag måste jag nog skynda mig på nu... Tidigare idag var jag som sagt hos Sandra, och vi åt pizza och såg på "Rat Race" - väldigt rolig film om jag får säga det själv :P . Fick även reda på via mailen att jag får MVG i psykologi, så det är jag väldigt nöjd med. Nu är det bara idrottsbetyget som inte är insatt, men det spelar faktiskt inte så stor roll vad jag får i det... Visst, MVG skulle vara kul, men egentligen vet jag inte om jag förtjänar det :P . Jaja, nu ska jag sluta skriva och fortsätta städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0