Stackars Tiger...

Nu har jag precis ätit frukost och sett klart på det obligatoriska "Våra Bästa År"... Vet att det är en jättefånig serie, men jag måste se den när jag är ledig, det är som ett tvångsbeteende. Senare under dagen ska jag träffa Sandra och på kvällen ska jag hem till Nike. Någon gång däremellan ska jag försöka hinna städa mitt rum, främst för Tigers skull. Hon får inte komma in på mitt rum eftersom det ligger massa småsaker på golvet, och jag vill ju inte att hon ska kvävas :P . I alla fall ser hon mitt rum som hennes rum, så hon sitter där utanför och jamar hela dagarna och min dörr är helt sönderklöst efter att hon har "knackat". Snart måste jag låta henne få komma in : ) ... Nu ska jag gå och fixa mig, så att folk på tunnelbanan inte skräms ihjäl av mina mörka ringar under ögonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0