Övertrött

Idag ska jag plugga, men det har inte gått så bra hittills... Försöker hitta på undanflykter i stil med att "jag är så trött att jag ändå inte kommer lära mig något" eller " klockan är ju inte så mycket, så jag har tid att göra mer senare". Funkar för tillfället, men jag måste faktiskt plugga senare :P .

Jag är i övrigt väldigt övertrött (snart bara trött, om inte maten blir klar någon gång :P ) och därför känner jag mig inte så seriös när det gäller pluggandet... Så var det med det :P .

Haha, jag skrämde nyss min katt, råkade tappa datormusen i golvet och hon fick panik :P . Om ni ville veta!

Kommentarer
Postat av: Zandra

erikaaaaaa, waky waky ;D

2008-10-10 @ 14:57:54
URL: http://californiawhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0